Tavitündér és a bányarém

Tavitündér és a bányarém

Cső a semmi közepén

2020. június 26. - ...És a bányarém

Sziasztok!

Célszerűnek tűnt az első kisfilm helyszínének olyat választani, amit közelről ismerek, például mert pár évtizeddel ezelőtt ott lapátoltam a sarat, utolsó senkiként. Igen, az volt életemnek az a pontja, ahol tudtam, hogy innentől már csak felfelé vezethet az utam. És tényleg.

Az első forgatási nap - mint már említettem - nem túl fényesen sikerült, konkrétan a teljes hanganyag mehetett a kukába. Viszont vészesen szaladt az idő, valami konkrét munkát sürgősen fel kellett mutatni, főleg magunknak bizonyítva ezzel. Idén tavasszal szemét egy időjárás volt, alig pár nap volt amikor ki tudtam mozdulni a motorral. A motor tényére kár szót vesztegetni. Nem kell azon paráznom melyik alkatrésze lehet kínai, mert az egész az. Szerszámok nélkül nem megyek egy métert sem, mert néha vissza kell szerelni a lehulló alkatrészeket. A motorozás örömével viszont sikerült megfertőznöm Tavitündért is, aki azóta szintén egy keleti gépsárkány tulajdonosa. Az első videóban csak az indulási és érkezési képsorokat rögzítette, a későbbiekben egyre több feladatot vállalt be.

A forgatás úticélja nem véletlenszerű bolyongás volt az erdőben, nagyjából tudtam mit keressek. Egyik volt munkatársammal futottam össze a jelenlegi munkahelyemen, az ő tanácsai szerint kerestem meg a régi temetőt és mellette a kifolyócsövet.

Mivel Youtube tapasztalatom még nem volt, nem kockáztattam meg, hogy rögtön az első kisfilmünk "copyright strike" áldozata legyen, ezért az összes elhangzott zene saját zenekari szerzemény, egy szál ócska gitáron eljátszva.

Elhagyatott, bokrokkal, fákkal benőtt helyek kutatására a késő ősztől kora tavaszig tartó időszak, fényviszonyok és komfortérzet szempontjából viszont a meleg időszak tűnik kedvezőbbnek. A kettő közti egyensúlyt sikerült telibe találni ezzel a forgatási nappal. A frissen kinőtt levelek a cserjéken, a száraz őszi avar és az áprilisi napsütés egy különös hangulatot ad az erdőn keresztül csörtetésnek.

Bányarém

A bejegyzés trackback címe:

https://tavitunderesabanyarem.blog.hu/api/trackback/id/tr7115970186

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása